reklama

Hudba, atómy, zneužívanie. Áno, súvisí!

Včera večer som prvý raz počúval starý Blue Effect (skvelá česká rocková skupina mimochodom) a zrazu som spoznal jednu melódiu. Ako to, pýtam sa sam seba. Veď som to ešte nikde nepočul a tú melódiu pritom poznám tak dobre!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)


Spravil som samozrejme to, čo má spraviť každý správny konzument internetu. Hodil som meno pesničky do YouTube vyhľadávača. Môj predpoklad sa naplnil, vravím si. V jednom z komentárov bol spomenutý istý One-T. Toto 'meno' nikto nepozná, je to klasické one-hit star. Dáný hit je samozrejme, ako ste si zrejme domysleli, založený na jednej melódii, ukradnutej od Blue Effectu. Bol som nahnevaný a ako každý správny používateľ Facebooku som to hneď reportoval všetkým mojim... ľuďom, ktorých poznám a pridali si ma. Či sa im to už páči alebo nie.

Neostalo to však pri tom, napadlo ma: prečo? (alebo fundamentálna otázka, ktorá je schopná svet posunúť dopredu i zastaviť zároveň) Prečo si toto nechali Blue Effect spraviť, prečo sa my/vy/oni-nie necháme využívať k prospechu iných, prečo (ako každý správny moderný Američan) ich nezažalujeme? 

Isto sa vám už niekedy stalo (viem v akej spoločnosti žijeme, preto toto naneštastie hovorím s istotou), že vás niekto zneužil. Vážne, hnusne, z vtipu, z recesie. Je jedno ako sa to stalo, proste sa to stalo. Hovorí sa, že po akcii nasleduje reakcia. Homo sapiens je v tomto celkom vtipný živočích. Nikdy totiž neviete, ako zareaguje. Či už toho nemá dosť, nevybuchne a nerozbije zneužívateľovi hubu. Či náraz absorbuje a pohltí (systém sopka), či to proste nevráti. Veď je to bludný kruh, povie si možno dopredu mysliaci čitateľ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja som však prišiel na riešenie a dnes je v akciovej cene 9,90 a ak zavoláte do 30 minút priplatíte 50 centov zdarma! Nie, proste tieto veci treba brať tak, ako to robí správny neutrálny atóm. Reagovať odpudením, smerom od akcie. A pokiaľ si ten druhý atóm myslí, že môže takto narážať do koho chce, spravte mi láskavosť a myslite takto: nabudúce nech odíde aspoň bez elektrónu.

Jakub Mihalčiak

Jakub Mihalčiak

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

I'm a quitter. I come from a long line of quitters. It's amazing I'm here at all. Zoznam autorových rubrík:  SlohyModerný svet, jeho kultúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu