reklama

Rady, potreby, pocity

Ľudia v mojom okolí sa ma často pýtajú o rady. Väčšinou ide o banality typu láska, samota, škola, atentáty, samovražedné sklony, veď to poznáte. Je skutočne vtipné, čo trápi bežného človeka, keď sa s ním/ňou porovnám. Keď sa pozriem okolo seba, vidím výrobky. Spotrebuvávame na ich výrobu suroviny, ako je železná ruda, ropa a drevo. Spotrebuvávame pracovnú silu, vzduch, elektrinu. Toto vidím na jednom monitore, pred ktorým sedím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Hľadám okolo seba niečo, čo je hodné mojej pozornosti ako vec dôležitá, hodnotná. Nič nevidím. Žijem v pohodlí moderného bytu, v teple, mám plné brucho, riť mám zaborenú do pohodlného vankúša a myseľ mám preplnenú myšlienkami hrnúcimi sa prúdom von. 
Nestíham vyjadrovať svoje pocity, chce ich ísť von priveľa naraz. AKO? Ako vyjadriť slovami pocit hnevu, že naša civilizácia dosiahla bodu, kde hlúpi vládnu, majú hlavné slovo a a rozhodujú o budúcnosti. Ako vyjadriť vetami rozhorčenosť nad nevyužitím už teraz prístupných, 'zelených' technológií. Ako vyjadriť slovami sklamanie zo života, v ktorom sa proti mne obracia každá karta, zo sveta ktorý sa viditeľne rúti do záhuby a všetci sú takí krátkozrakí či ľahostajní, že to nijak neriešia. Kam sme sa to dostali?

Jakub Mihalčiak

Jakub Mihalčiak

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

I'm a quitter. I come from a long line of quitters. It's amazing I'm here at all. Zoznam autorových rubrík:  SlohyModerný svet, jeho kultúraSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu